Man hör det man vill höra

Tittade på Robinson på 4an igår kväll.
Så blev det reklam.
Jämtländsk sådan eftersom vi har tv4 Jämtland.
På tvskärmen brummar det runt 4hjulingar
samtidigt som en röst säger:
(jag vet inte om det är ordagrant men ändå...)

"Hos Roland i Slandrom finns det
kuk och fyrhjulingar"


Jag: -Va fan! Visst sa han KUK??!!
Maken :-Ja jag tror fan han gjorde det alltså!
Jag: -Men vaddå KUK och fyrhjulingar??
Maken. -Men inte vet jag...Kolla på nätet.

Så jag googlade och hittade "Roland i Slandrom".
Det var KYMCO fyrhjulingar...

Tyckte jag var lite tråkigt.

Tänk hur det skulle kunna låta vid en försäljning :-)

"-Ja och eftersom du köpte dom där snökedjorna till
fyrhjulingen så slänger jag med en kuk till frugan på köpet."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0