Uppdrag: Ren soffa

Om tanterna i Rent hus skulle kika förbi på ett
litet bakterieprov så skulle jag få underkänt så
det bara visslar om det.
Fatta hur mycket gojs som hamnar under soffdynorna!
Skyller helt och hållet på barnen...

Och dammsugaren har sammarbetssvårigheter...

-Suuuurrbrrrfffrrrrrrasselrasselbrrrrr...
Nä, hörre du. Nu skiter jag fan i det här.
Jag är en dammsugare, ingen jäkla gatusop!
Det ingår fan inte i mina arbetsuppgifter att
suga upp 4 ton skräp från din äckliga soffa!
Jag har inte kapacitet för det. Jag säger upp mig
med omedelbar verkan. Du har papprena på ditt bord
i eftermiddag!

Hmf...respektlöst!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, kan inte annat än att känna igen mig! Vet inte hur många gånger du fått mig att skratta åt dina roliga inlägg! :-D

2009-04-22 @ 13:47:53
URL: http://amundsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0