:-)

Ok, mobilen funkar nu efter att ha torkat i ett dygn...
Men hur kul och fräscht känns det att använda den??
Inte så mycket.
Så jag har lånat Noahs telefon i väntan på den här:


Ringde till 3 och beställde en:

Jag: -Jo hej, jag skulle vilja ha den där telefonen som ni har erbjudande på idag.
Tjej: -Mm, dom där rosa? Vilken vill du ha?
Jag: -Sony ericsson w595...Tar det lång tid innan den kommer eller?
Tjej: -Nä det tar 2-3 arbetsdagar så den bör komma till veckan.
Jag: -Ok, vad bra. jag är lite desperat för min andra gick sönder..
Tjej: -Jaha, oj då!
Jag: -Mmm ja det var ju fredag det 13 igår...
Tjej: -Haha, ojsan. Ja jag har aldrig haft otur då..
Jag: -Nä inte jag heller, men igår så...den ramlade ner i toan..
Tjej: -HAHAHAHAHAHAHA!!!!! Ja så kan det gå, hahahahaha!
Jag: -Hehe..precis..
Tjej: -Du kanske vill..eller BÖR teckna en försäkring? hehe...

Fast det gjorde jag inte....kanske var dumt??


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, ja det låter kanske som en inte helt dum idé med försäkring. ;-)

2009-02-14 @ 19:10:28
URL: http://amundsson.blogspot.com/
Postat av: Leklund

Fast om du verkligen spolar ner telefonen så gäller ju inte försäkringen eftersom du måste kunna visa upp telefonen... :o)

2009-02-15 @ 08:12:14
URL: http://www.leklund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0