Borde sova nu...

...men jag är pigg som en mört!

Igår gick jag mest som i koma...
Jobbade hela helgen och sen var jag så jäkla smart att jag
bokade klipp-tid till grabbarna kl 13!!!
Inte mycket tid till att sova inte.
Isse var väldigt bestämd hos frisören:
"-Klipp inte för mycket för jag är hårdrockare vet du!"
Färgspray ville dom också ha i sina nya burr.
Noah blev blå och Isse grön.
Supersnygga killar!

Idag har det varit fullt upp. Städat och donat.
Har även varit på möte med Noahs fröken.
Vi diskuterade lite olika åtgärder för att hans skolgång
ska bli så bra som möjligt.
Och det drog ut på tiden så jag blev en kvart sen till dagis!
Men det hade dom överseende med, sa fröknarna,
eftersom jag skänkt 2 grå "Lack" hyllor till Isses avdelning :-)
Sen en sväng till Dollarstore och Ica. Grabbarna hyrde film eftersom
jag lovat att vi skulle ha "bio" hemma ikväll.
Hem och slängde ihop en lasagne medans jag surrade i telefonen
med en kollega :-) Simultankapacitet minsann!
Under tiden upptäckte Isse att hans Nintendo DS var borta!
Vi vände upp och ner på hela huset men hittade det inte.
Tillslut kom Noah på att vi kanske skulle kolla i bilen
för säkerhetsskull...och där låg det!
Har även hunnit med 30 minuter på crosstrainern.

Ingen telefon på posten idag...hoppas den kommer imorgon.
Noah vill så gärna ha tillbaka sin.
Han sa idag att det var lite jobbigt att vara utan
den på skolan för han vill kunna ringa mig om det är något.
Men hans fröken försäkrade honom att isåfall så skulle han få låna
deras telefon. Men jag hoppas att min nya kommer imorgon.
Jag är ju lite av ett prylfreak..fast rätt så behärskad ändå...
till plånbokens glädje :-)

Nehepp...nu ska jag tömma kattlådan och sen blir det godnatt!

Just ja...även jag har upptäckt picnik:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0