Borsta katt

Hermione the cat fäller en jäkla massa hår.
Och kommer gärna och stryker sig mot mitt ansikte...
När hon är klar har man ett sjysst helskägg.
Så jag tog och borstade henne idag.
Och det är lika förvånande varje gång.


Svart katt
(som tuggar på borsten..)


Men i borsten fastnar
grått hår (???)

Ja jag vet att det är hennes underhår som är grått.
Men lite flummigt är det :-)

Nu ska jag snart hämta Isse.
Sen blir det middag och efter det ska grabbarna till mormor och morfar för
att sova över. Själv ska jag jobba och Mauritz kommer hem sent.
Grabbarna hade tydligen planerat nån aktivitet med morfar imorgon
så vi får väl se när dom kommer hem igen :-)

Trevlig helg!

(fortfarande inte magsjuk...JIPPII!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0