En till utmaning

Jag har blivit utmanad av Gnarpy.

Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5
andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.

Gnarpys lista
1. Lever
2. Blodpudding
3. Sushi
4. Pölsa
5. Surströmming

Mäh! Sushi som är så djävulskt gott?? Och blodpudding med bacon och lingonsylt??
Det ska vi äta imorgon..faktiskt :-)
Jag skulle kunna äta resten...fast jag skulle troligtvis spy ganska snart därefter...

Min lista
1: Älgtunga.....fy fan....
2: Grisfötter....får kväljningar...
3: Njure...ialla former....
4: Finska jul-lådor....fan som gratinerad puré....
5: Memma...finsk påskdessert som ser ut som en smarrig kladdkaka men som
smakar farin...och endast farin....
Inte nog med att det smakar röv...man känner sig grundlurad också.

Utmanar: Anna-Karin, Marie-Louise, Sussa, Lill-Maria och Ternix

Kommentarer
Postat av: Sussa

åh jag är för värdelös i köket för att ens lyckas komma på fem maträtter ja inte gillar... svårt fall...

2009-02-26 @ 23:41:58
URL: http://forsman123.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0