Natten...

Jag har varit sjukt nojjig för magsjuka hela natten...
Vill verkligen inte dra hem det till Isse och hans IBS-mage.
Men som tur var så förstod min teamledare det så jag slapp
gå till dom sjuka inne på servicehuset (som hon först ville att jag skulle göra..)
Det tråkiga är att min kollega skulle få göra det istället.
Känns ju inte så kul att lämpa över på någon annan...
Men det blev lite knas så i slutändan blev det ytterligare någon annan.
Inatt hoppas jag att min kollega är tillbaka på Vingen :-)
Dramatiskt blev det också...och jag hoppas hoppas att det gick bra...
Vi jobbar ju så nära våra vårdtagare och det är inte roligt när dom är dåliga...
*håller tummarna*


Ska packa grabbsens väskor nu.
"Nattdagis" hos mormor och morfar inatt :-)
Och darlingen åker till huvudstaden igen :-(
Men bara en natt kvar sen 9 dagar ledigt!!
Förutom onsdag då vi ska på brandövning...

Imorgon ska kidsen till frissan.
Måste toppa lite och klippa Isses lugg för han ser snart ingenting!
Men han börjar få "Kicken-lockar" så det får inte tas så mycket på längden :-D

Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0