Northtwig McFjärt

Ni vet ju hur det kan vara. Ibland så måste man bara lätta på trycket.
Igår kväll när jag lagt mig så var det ett sådant tillfälle.
Eftersom M inte befann sig i rummet så lät jag en pysa.
(Som om det brukar hindra mig..haha)
Strax därpå kom han in...

"-Alltså va FAN!! Om du vill att jag ska sova på soffan så kan du väl bara be mig?
Damn...you know how to clear a room...
Kan du inte bara skylla på mensvärk som alla andra?
Shit, det som hände i Tjernoby är ju en smekning jämfört med den där..."

(han var väldigt verbal...hmm..)

Jag säger som en smart kvinna en gång sa:

"Man älskar inte varandra tillräckligt mycket förrens man törs fisa i varandras närvaro"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud va Rickard måste älska mig. Och alla andra också för den delen... ;-)

2009-02-22 @ 22:11:54
URL: http://bixyhanna.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja om man tillämpar det citatet så är man ju "underbar och älskad av alla" :-)

2009-02-22 @ 22:45:43
URL: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0