Nu igen...

Jaha, då var det Noahs tur att vara sjuk....ont i halsen och feber....
Tycker att dom har varit sjuka mest hela tiden nu.
Det blir iallafall till att vab.a inatt...fast jag ska ändå försöka ta mig till
nattmötet kl 14.

I helgen har det varit fullt upp.
Hjälpte B att tömma och städa ur hennes pappas lägenhet i lördags.
Mauritz var barnvakt till alla kidsen...Maja kom också
hit och lekte...så han hade 5 barn att hålla reda på :-)
Maja och E fann varandra direkt och hade hur kul som helst!
O hade ingen som helst lust att åka hem på eftermiddagen så
han fick sova över.
Grabbarna spelade xbox medans jag slötittade på melodifestivalen.
Slumrade till och missade sista bidraget...fy på mig....;-)

Söndag= städdag....och snöskottningsdag....

Och nu har jag skottat uppfarten igen....det får fan räcka med snö nu....
Annars är det jag som åker och köper en snöslunga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0