Kedjemail

Snäll snälla snälla skicka inga kedjemail till mig!!!!
Finns inget som jag hatar så mycket som sådana!!!!

Nu snackar vi om dom här
skicka-vidare-till-100-vänner-annars-drabbas-du-av-olyckor-ekonomiskkris-finnar-i röven-punktering-på-bilen-i-resten-av-ditt-liv-mail

Roliga mail mottages tacksamt :-)
Men inga snyfthistorier om dödssjuka barn som vars högsta önskan är att
få många mail eller dylikt. Det är bluff!!!
Om jag var dödssjuk så har jag väldigt svårt att tro att min högsta önskan skulle vara att få massa mail...
jag skulle tippa på att det skulle vara....hm...ja...BLI FRISK kanske???

Sen dom här jävla varningsmailen om virus och skit...dom är bara till för att jävlas med folk
och få dom att skicka vidare till varenda kotte dom känner och kommer att känna
så att deras inboxar blir lika fulla som norrlänningar på surströmmingspremiären.

Och sen...till alla er som vidarebefordrar mail:
RADERA ALLA JÄVLA ADRESSER SOM MAILET REDAN SKICKATS TILL!!!!
Så man slipper sitta och scrolla 2 kilometer ner för att komma till själva mailet!

Så där ja...då fick jag det sagt....*hmf*

Kommentarer
Postat av: Kicki

Håller med till 100%...

2009-01-25 @ 17:10:57
Postat av: Sussa

kunde inte sagt det bättre själv... det är konstigt för jag känner INGEN som gillar kedjemail men ändå svämmar mailen över av sånna?!?! skumt? är vi så rädda för ett mail? ja tydligen...

2009-01-25 @ 23:56:53
URL: http://forsman123.wordpress.com
Postat av: Johan

Här var det ord och inga visor! Måste säga att jag håller med dig! Otroligt irriterande!

2009-01-26 @ 00:42:15
URL: http://ternix.blogg.se/
Postat av: Maria

Fast det jag retar mig mest på är det där med att radera alla jäkla adresser innan man skickar ett mail vidare...det är ju inte hjärnkirurgi direkt :-)

2009-01-26 @ 01:16:22
URL: http://northtwig.blogg.se/
Postat av: maria

FÖRLÅT!!!

2009-01-26 @ 12:56:14
Postat av: Maria

Maria: Hahaha :-)

2009-01-26 @ 13:33:45
URL: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0