Minnet vettu...

Jag kommer aldrig ihåg någonting...bara oviktiga saker...
som vart syrran lagt sitt lilla fat som man lägger använda thépåsar på...
Det vet hon inte själv...men jag gör det :-)

Viktiga saker som möten på jobbet och utflykter på dagis/skola glömmer jag
allt som oftast. Så jag började skriva lappar...men jag tappade bort dom.
Då köpte jag en whiteboard-tavla där jag skrev upp viktiga saker och satte på ytterdörren.
Det går väl inte att missa tänker ni...Johoo då, det går alldeles utmärkt det :-)

Men idag när jag läste igenom mina favoritbloggar så hittade jag en länk hos
Elmolino.
Det var till en sida där man kunde beställa en personlig almanacka,
så jag beställde en varsin till mig och maken.
Nu ska jag bara klura ut ett sätt som gör att jag kommer ihåg att titta i den....


Så här ser min ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0