Shoppa

Var in på Sportringen idag för att köpa en ny jacka till maken.
Det var rea :-) Och vad händer då?
Shopaholicen vaknade till liv....och jag hittade en jacka till mig också :-)
En till...hmm...

Lade fram argumenten till maken:
*Den förra jag köpte var längre
* Det är ju REA!
* Jag behöver inte köpa nån mer jacka på nått år *blink blink*
* Din kamera var fan så mycket dyrare än Kitchen aiden
* Du e så snygg...

Fick till svar: "-jaja, ok..."

Maken: 0
Northtwig: ca 348 miljoner.....jag kan fan det här med att argumentera.


In en snabbis på Ica för att handla mat. Förvarnade kidsen att:
"Vi ska bara handla mat. INGENTING annat så det är ingen idé att ni tjatar"

Och ändå kom dom ut därifrån med en varsin tidning, en läsk och tuggummi....
Vad fan hände egentligen mellan mejerikylen och kassan?
Jag har minneslucka....
Kan det ha varit deras stora blå och ett "snäääääääälla mammaaaa"??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0