Jag frångår

alla mina principer...
och låter grabbarna gå på cirkus ikväll.

Har bojkottat cirkusar så länge jag kan minnas
bland annat på grund av deras djurhållning.
Hade inte tänkt gå på den här heller.
Men imorse när vi skulle till skolan så råkade
grabbsen få se tältet....
Så jag får bita ihop, hålla tyst och låta grabbarna
ha lite kul ikväll :-)

Fast när alla skyltar om att cirkusen skulle komma hit sattes
upp så hade jag en lång predikan om mina åsikter
angående cirkusdjuren...

När vi åkte förbi tältet imorse så sa Isse:
-Men Maria, dom har ju hästarna och kamelerna
ute i hagen! Då kan vi väl gå?

Nu är jag bara lite orolig för att man ska bli tagen
för en clown....och bortrövad av cirkusfolket....


Och inte nog med att jag går dit mot min vilja....
Jag får betala 540 jävla spänn för det också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0