Nä nu....!!!!

Jävla katt-jävel!!!

Ginny hoppade nyss upp på mig där jag
låg i soffan.
När jag försökte putta undan henne
(eftersom hon klev på tangentbordet...)
så stänker hon lös-skit på min arm!!!!

Nu har du fan i mig skitit i det blå skåpet!!!
(eller på den lila tröjan)
Du hänger jäkligt löst nu....
Lika löst som pattarna på en 90årig kärring...

Faderns talesätt:
"Det finns 2 sorters katter. Döda katter och katter som ska dö"
känns faktiskt ganska vettigt just nu....

Ungefär som Dallas när han märkte revir i garaget.
Dom hade hela garaget, inklusive en soffa, att husera på.
Och givetvis en utgång till hundgården...
Han pissade först på morsans bil.
Inget hände.
Sen pissade han på morsans rullstol.
Inget hände.
Men sen....sen pissade han på faderns
högtryckstvätt....
Då jäklar blev utrymmet helt plötsligt mycket mer begränsat
med hjälp av galler.
Man pissar tydligen inte på en karls "leksaker"
ostraffat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0