Plantering och nagelryck

Det där lät ju som något med Stefan och Krister....

Iallafullafall så har det planterats utav bara f** idag!
Först hos mor och far och sen här hemma.

Imorse när jag vaknade hade jag planer på att
rensa bort allt ogräs på gården...och det är en
HEL DEL!
Sen började det pissregna.
Jag: -YES!!
Sen blev det skitfint väder.
Jag: -Fan...
Så vi planterade.
Kidsen hjälpte till.
Hela deras lilla växthus är fullt med krukor nu.
Vi kommer att få äta dill, persilja och gräslök till dödagar...

Sen ringde B2 och hade glasstårta.
Vi var vid deras ytterdörr innan någon hann säga
äggmök :-)
Lilla minibananen hade en tumnagel som höll på
att trilla av.
Den satt bara i en pytteliten skinnflik.
Fegisarna på HC ville inte ta bort den.
Dom tyckte att det skulle bli så krångligt att bedöva
och skit.
Superuskorna B1 och B2 gjorde upp en plan...
En håller, en rycker.
Gör mindre ont än bedövningen.
Jag fegade ur och vågade inte rycka.
Men det gjorde B2 :-) och minibananen
sa typ "aj" sen var det klart.
Nu kan en ny nagel växa ut lite snabbare.


Några filmer från dagen.
Filmade med my preeeeesiousssss....



Pullakowskis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0