Sol och bad!

I morse när jag klev upp fann jag soffbordet belamrat med saker...
leksaker...

Jag: -Det var konstigt. I går kväll när jag la mig så var det
          inte en pryl på bordet och nu är det massor av saker där.

Isse: -Ja visst är det magiskt?


Tog med oss B2 och minibananerna till Sandtjärn för lite sol
och bad...och fika :-)
Jag och B2 har skaffat oss likadana bikinis för att förstärka
"Bananer i pyjamas" illusionen :-)
jag tyckte att jag smörjde in mig noga med solskydd...men tydligen
missade jag mitt på ryggen, som nu är illande röd.
Isse var snäll och smörjde mig med after sun nu på kvällen.

Har även hunnit med att klippa gräset och vattna blommor.
Vattnandet urartade i ett fullskaligt vattenkrig mellan mig och grabbarna
som inhandlade nya vattenpistoler på Dollarstore idag :-)

Nu ska jag ta en cider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0