Busy day

*Väcktes 07.09, 1 minut innan klockan skulle ringa,
av rörmokaren. Han undrade om det var förra veckan dom skulle
ha kommit hit och installerat ismaskinen, men det var ju
den här veckan vi hade bestämt.
10 min senare dök han upp.
*Iväg med Noah till skolan.
*In en snabbis på Ica och handlade.
*10.40 åkte vi till veterinären med Ginny och Hedwig
som skulle steriliseras och id-märkas.
*Fikade på kondis med B2.
*Shopping på Dollarstore.
*Tankade bilen eftersom soppa-lampan blinkade...
*Kollade lufttrycket i däcken (värsta Bosse Bildoktorn!!)
*Kopp te med morsan.
*Hämtade 2 groggy-katter med sår på magen och
varsit tejpat, grönt öra.
*Hämtade Noah på skolan.
*In på Ica igen eftersom jag glömt mjökl och torrfoder till katterna.
*Tränade på att skriva "mjölk"
*Snabbvisit av B2 och minibananerna :-)
*Grabbarna gick till kompisar medans jag tog reda på lite tvätt.
*Lagade mat = sushi.
*Bar in ved i 1 meter snö...
*Plockade ur och i diskmaskinen.
*Nu: Cityakuten

Jag tror att grabbarna har druckit 10 liter isvatten var idag...
Kanske ska ta och klä sängen i galon???


Nu kan det fan bli värmebölja
utan att det gör något :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0