Jäkla näsa

Jag är fortfarande svintäppt i näsan.
Har nog varit det i över en månad nu...
Börjar bli värsta Otrivin-junkien nu.
Vaknar varje morgon och bara skriker:

- Vat ä bitt odribiiiin???!!!

Maken sitter just nu och kollar om det finns någon
jourlinje för sådana som mig..
Typ Jourhavande Snorlösare.

Tror dock att han blivit så van nu att han inte
märker att jag är konstant täppt...
För idag i bilen ville han att jag skulle lukta på
hans "New Car-wunderbaum".

Jag: -Va fad...skäbbtar du?
Tro du att jag kädder nådd elle?
Maken: -Ja men va fan sätt den under näsan!
Jag:( lätet av luft som INTE passerar näsan)
       -Kädder iget...vat faad är dässpdejen??


Och jag är inte allergisk....har testat med allergitabletter.
Fukar inde :-)

Kommentarer
Postat av: Längre bort på gatan.....

Man kan bli täppt i näsan när man är gravid.....;=)

2009-05-03 @ 09:59:15
Postat av: Maria

Nä så roligt ska vi inte ha heller :-)

2009-05-03 @ 10:04:45
URL: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0