Mini pudlar

Isse har nu påmint mig säker 200 gånger
att han har en "spelning" ikväll.
Första giget liksom...

Han och några killar ska uppträda på
Dagis vårfest ikväll.
Och dom ska vara, ja ni gissade rätt,
ALCAZAR!

Eller var det Poodles???

Så trummorna har knökats in i bilen och
körts till dagis, nitarmband och diverse
accessoarer har införskaffats.
För det ska man ha när man har "spelning"
Videokameran har nytt band och fulladdat batteri.
Vanliga kameran har tömts och laddats...som backup..
För det var viktigt att jag filmade deras "spelning".

Jag har tydligen sadlat om och blivit roddare...
Men dom snåla små rockarna har inte betalat mig ett
öre...otacksamt...

Sa jag förresten att han hade "spelning" ikväll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0