X-men

Kollade på X-men igår.
Man kan ju inte förneka att Wolverine är
skapligt läcker...
Skulle ju vara svårt att neka om han kom med
kalsongerna i hand och grinade, om man säger så.

(Förresten darling, så vill jag byta ut mitt "frikort"...
den jag har nu är ju rätt så homo...NÅN liten chans
i helvete ska man ju ha ;-) )

Men WHAT`S UP WITH THE FRILLA????
Nån sorts blandning mellan Elvis och
polsk hockeyfrilla...
Tar ju liksom ner läckerheten ganska mycket....
Och dom där klorna/knivarna är kanske aningens för brutala...

- Darling? Kan du klia mig lite på ryggen?
- Grr...ok...
*ritsch ratsch fillibom...*
- grl gah..uh...*blöder till döds*
- Shit....inte nu igen...*morr*

Nä, jag håller mig nog till min darling :-)
Fast om du kommer hem med Wolverine-frill
så får du aldrig mer ligga....bara så du vet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0