Isse kommentarer

Här kommer några godingar från helgen och idag.

Lördag.
Jag: -Men Isse ska du se Dansbandskampen?
Jag trodde du inte gillade Poodles nått mer.
(Isse tyckte INTE om att Kicken dejtade Carola...)
Isse: -Jo, jag gillar Poodles nu igen.
Men säger han Carola så spyr jag.

Idag

Isse: -Jag vill lyssna på musik.
Jag: -Vad ska du lyssna på då?
Isse: -Jag vill lyssna på Martins pappa (King Edwards)
Dom är nästan lite bättre än Poodles.



Jag: -Nu får inte ni väcka mig när jag sover, eftersom
Jag ska jobba inatt. Utan ni får visa att ni kan klara
er själva. Ni är ju stora grabbar nu.
Isse: -Får vi väcka dig om det brinner??
Jag: -Jaa...helst...


Kommentarer
Postat av: Lena (tanten)

Har vissa sympatier där med Isse när det gäller en viss trummis. Men har också läst att dom inte dejtar längre =)

2010-01-01 @ 11:01:02
URL: http://myspace.com/mormorlena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0