Men va fan!?

Här ska man försöka var lite stöttande och gynna
lokala förmågor.
Men vad får man för det?
VA?

Idag släppte dansbandet King Edwards sin första cd.
Jag tänkte att det kunde vara en utomordentlig
julklapp till mormor.
Åkte och köpte en.
Kom ut i bilen och kom på att vi kanske skulle ha haft en också...
Skickar in M för att köpa en till.
Får en signerad...


Trevligt trevligt...kan man tycka.
Men vad står det upptill i mitten???



Det är tacken det för att man köper 2, TVÅ!!! skivor...

Som om jag skulle vara för feg för att gå in själv och köpa en.
BAH!
Lat, det är vad jag är...så det så :-)


(och nu så har jag gjort en jävla massa reklam för er cd också...
helt gratis.. :-D )



Kommentarer
Postat av: Jessica

mohahahaha=) gillar din blogg,tummen upp

2009-11-30 @ 16:00:05
Postat av: Håkan

Nu ska du inte va så. De va faktiskt din man som sa att du va för feg för att köpa en till, och att vi skulle skriva nåt. Så ge han lite smisk. Haha

2009-11-30 @ 19:08:35
Postat av: Northtwig

Det har han redan fått ;-)

Förövrigt så är Isse helt såld på er skiva och spelar den hela tiden. Tydligen är ni lite bättre än The Poodles! Och jag som trodde att jag skulle slippa dig när du slutade på Vingen..hehe..

2009-11-30 @ 19:13:57
Postat av: Håkan

Har alltid tyckt att han e en smart grabb.

Konstigt att han inte är min. Hälsa

2009-11-30 @ 21:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0