Mobile check!

* Vad har du för telefon?
En rosa SonyEricsson W595, får se hur länge den håller ;-)

* Vad har du för ringsignal?

"Great balls of fire", Jerry Lee Lewis. Jag ändrar min ringsignal hela tiden.
Och glömmer bort vilken jag har, så telefonen ringer och ringer
och jag tror att det är någon annans :-)

* Vad har du för SMS signal?
En röst som säger: "SMS, för dig som inte vågar prata"


* Senaste utgående samtalet?
Till B2

* Senaste inkommande samtalet?
En skata från Canal digital som ville sälja abonnemang.

* Senaste mottagna sms:et, och från vem?
"Ja, en näshårstrimmer, ska du ha skjuts?" från B2

* Senaste skickade sms:et, och till vem?
Skit också...varför raderade jag inte det här som jag gjorde med
dom som kom efter??
Ok, det var: "Ja, jag skulle ha haft en rövskäggstrimmer.
Vet du vart dom säljer sådana??"
Till B2...vi har sjuk humor :-)

* Senast tagna bild?

Såg denna på Dollarstore. Tyckte den var rolig.
Aftershave balm som ger en "summerlook".
Manligt :-)

* Senaste låten du lyssnade på?
"God gave rock'n'roll to you" med Kiss

* Senaste spellistan du lyssnade på?
Spellistan "Lite goa låtar"
-Stop and stare
-Angels
-Curly Sue
-Lost without you
-Over the rainbow
-The Rose
-Two steps behind
-Have you ever needed someone so bad?
-Forever
-God gave rock'n'roll to you

* Vilken är din alarmsignal?
"Have you ever needed someone so bad?" -Def Leppard.

* Vad gör du mest? Ringer eller sms:ar?
Skickar sms.


Utmanar alla som läser detta att
lägga upp en "mobile check" på sin blogg!!




Kommentarer
Postat av: evapeva

sms-signalen rockar! thanx

2009-11-09 @ 17:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0