Om man har tråkigt...

...kan man svara på sådana här frågor...

Hur lång är du? 177

Vilken var den senaste film du såg? Simpsons- the movie. Såg i och för sig början på Terminator 2…men sen somnade jag..

Vem ringde du senast? Mamma

Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”den har redan börjat växa :-)” till R

Vad är dagens planer? Vaccinera mig

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms. Skickar MYCKET sms…ringer mer sällan..

Vilken ögonfärg har du? melerade

När vaknade du idag? 9

Har du någon gång hittat en katt? Japp

Vilken är din favoritplats? Just nu skulle jag vilja åka tillbaka till Miami beach..

Vilken plats föredrar du minst? Jobbet?

Var tror du att du befinner dig om tio år? Är förhoppningsvis en etablerad författare

Vad skrämde dig som barn? Maskinisten

Vem fick dig att skratta senast? Victor

Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej…har några stycken

Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjamasbyxor och t-shirt

Hur många kuddar har du i sängen? 2

Har du någon gång spytt på fyllan? Neeej…aaaldrig…;-)

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

Är du social? Ja det tycker jag

Vilken är din favoritglass? Gammaldags vanilj

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Säga upp mig från jobbet och skriva på heltid

Tycker du om kinamat? LOVE!

Tycker du om kaffe? Ibland

Vad dricker du till frukost? The

Sover du på någon särskild sida? Mage...på höger sida av sängen

Kan du spela poker? Nja

Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

Kan du några andra språk än svenska? Engelska i tal och skrift.

Har du någonsin åkt ambulans? Ja, men ej som patient.

Föredrar du havet eller en pool? Havet

Vad spenderar du helst pengar på? IKEA

Äger du dyra smycken? Några

Vad var det senaste du stoppade i munnen? En klubba…godis alltså..

Vem är den roligaste människan du känner? Känner så många roliga människor.

Välj ett ärr på din kropp? Har ett under underläppen…vet inte hur jag fått det.

Vad har du för ringsignal? ”A little less conversation” -Elvis

Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja

Flirtar du mycket? När jag var singel

Vart togs din profilbild för din blogg? Kontoret

Kan du byta olja på bilen? Ja det skulle jag kunna, men det är lättare att låta andra göra det

Har du fått fortkörningsböter? Nej…dom hinner aldrig ikapp mig..

Vilken var den senaste bok du läste? ”Luftslott” av Sheila O’Flanagan

Läser du dagstidningen? Ibland

Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ”jag trodde att det var annorlunda med dig, sa han lågt…”

När var du i kyrkan senast? När det var skolavslutning

Vad ska du göra nu? Skriva lite…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0