Drama queen

Noah åkte till en kompis på eftermiddagen.
Isse blev skitsur, för han ville också ha nån
att leka med.
Jag dög INTE.

Så här blev min eftermiddag:

I:-Jag vill också åka till en kompis.
Jag: -Men vi ska äta nu och sen ska vi hämta Noah.
I:-Buääääääääää!!! (springer uppför trappen till sitt rum)

3 minuter senare:

I:-Jag vill också åka till en kompis.
Jag: -Men vi ska äta nu och sen ska vi hämta Noah.
I:-Buääääääääää!!! (springer uppför trappen till sitt rum)

3 minuter senare:

I:-Jag vill också åka till en kompis.
Jag: -Men vi ska äta nu och sen ska vi hämta Noah.
I:-Buääääääääää!!! (springer uppför trappen till sitt rum)

osv osv i 2 jävla timmar!!!!



Kommentarer
Postat av: "Kååårven"

Vad lagade du till middag som tog 2 timmar?

2009-10-08 @ 21:40:18
Postat av: Northtwig

Ok ok...jag ljög för barnet. Typiskt dig att avslöja mig :-)

2009-10-09 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0