Minne som ett plankton

Inatt blev jag ombedd att hälsa en kollega en sak från
en annan kollega.
Det tog mig ca 30 sekunder att ta mig från den ena
till den andra.
Det meddelande jag levererade löd:
(typ 2 timmar senare efter som jag glömde bort
ATT jag skulle meddela...)

-Eh...jag skulle hälsa från A atte....hmm..jo men det var
eeh....hon hade ändrat...äh jag vete fan...

Fick senare ett tips om att jag skulle bära med mig ett
post-it block och en penna.
Funkar hur bra som helst!

Om jag bara kan hitta blocket....
Och pennan...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Är jag den enda seriösa killbloggaren?

gå in och tyck till, hissa eller dissa, skriv vad du vill :)

2009-10-03 @ 18:40:25
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0