Vi ska flytta!

Nu var det åtminstone några som tänkte:

-WTF??!!

Erkänn :-)


Men nej, vi ska inte flytta från Sveg.
Vi ska inte ens flytta inom Sveg.

Däremot ska i byta lägenhet med mor och far
i vårat fritidshus.
Mor och far bor på andra våningen nu och det
är lite bökigt för modern att ta sig upp för trappen
plus att hon inte kommer in med rullstolen på toaletten.
Så dom ska flytta ner till våran lägenhet och det
ska även byggas badrum på nedre våningen.

Jag tycker att det var en utomordentligt bra idé
för då slipper jag bygga kök, måla och lägga golv :-D

Jag försöker intala mig själv det iallafall...
Men med största sannolikhet så blir jag väl så
illa tvungen att hjälpa till...

Grabbarna är skitglada för hädanefter får dom sova
i "hundrummet" i "den skitstora våningsängen som
morfar byggt".

Nu ska vi ut och shoppa :-)



Kommentarer
Postat av: maria

ja det kan jag tänka mig att dom tycker det ska bli roligt får väll se du kommer säkert att få hjälpa till med både det ena och det andra skulle jag tro...

2009-09-10 @ 11:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0