"Lånat" bil...igen

Fadern ringde härom veckan och berättade
att han skaffat nya sommarsulor till Rav:en.
Han undrade om jag tänkte betala hälften, eftersom
bilen oftast är hos mig.
Det gick jag inte med på eftersom jag bara slitit på vinterdäcken...
Sen har ju jag egna sommardäck till min bil.
Så vi kom överens om att jag skulle byta till mina
däck varje gång jag har Rav:en.

(det var ett skämt, ok?)

Den rosa rattmuffen är numera borttagen.
Ni kan väl rattmuffsreglerna?



Jag var iallafall snäll och städade ur bilen i helgen.
(Ja, jag har lånat den...igen..)
Så nu undrar jag:

Dallas? Vill du ha tillbaka ditt hår eller ska jag
kasta det?
Jag kan sticka en overall åt dig av det om du vill?

Å andra sidan kan det kanske vara fräckt
att ha en rattmuff i äkta Vorsteh-päls?
Med matchande växelspaksöverdrag...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0