The lurs

För ganska precis ett år sedan så köpte jag ett par rosa
"Scullcandy" lurar för en mindre förmögenhet.
I höstas gick dom sönder.
Knäck, bara så där.
Har testat superlim 300 gånger, silvertejp,
kontaktlim mm mm men ingenting höll.
Superlimmet torkade inte ens...löste bara upp
plasten.
Så dom hamnade i en låda på kontoret.
Dom som har följt min "Kontoret - the documentary"
kan väl kanske ana att dom hamnade längst in under en
massa bråte.

Idag kom jag och tänka på dom igen.
Rotade fram dom.
Kom på att det var EN sak som jag inte testat
för att "heala" dom.

ELD!! *moahahahahahaaaaaa!!!*

Fram med tändaren.
*Smälta smälta*
*Trycka trycka*

ALLES GUT!!!

Sen får vi ju se hur länge det håller men än så länge
sitter allt där det ska...



I love my lurs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0