Fling-frossa

La Helmet kom förbi på fika härom dagen.
Hennes akvarium gick sönder för ett tag sen
och firrarna som bodde i det fick en enkel
med porslinsexpressen...
(och golvet blev jävligt välskurat..)
Hon hade lite fiskmat till övers.
Lite grann bara.



Den blå burken är den storlek vi
normalt brukar köpa...
Räcker ca 4 månader.

Den här fiskmaten kommer räcka
fram till pensioneringen.
MIN alltså :-)

Fiskarna blev skitglada!
Kolla


Ser ni hur jävla lyckliga dom är?
Dom ba: -WOHOO!! Shit va fett me käk!!
Samtidigt som dom drog igång
Mount WannaSpottaloski och susade igenom
dödens ring i rena glädjeyran.

Det kan i och för sig vara så att det inte alls var
mina fiskar som gjorde det...utan fiskarna i
"Hitta Nemo"...
Det är nog mer troligt att mina bara simmade
runt som vanligt och bara: "-Blubb...blubb blubb...blubb"
Så där halvtråkigt.

Undrar vad som händer om jag tömmer i hela
bauta-burken??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0