Jorå...

-Samling soldater! GIIIIIVAKT!
Ni har skött er utmärkt idag.
Menige Nordkvist ett, du skötte dörren
ypperligt. Dock lät du inte som en blåmes.
-Jo det tycker jag General!
-Du lät som en skadeskjuten kråka, soldat...
-Jag ska bättra mig General!

-Menige Nordkvist två, perfekt jobb
med att blåsa ballonger och serpentiner.
-Tack General!
-Jag var ironisk...det var ju jag som fick fixa ballongerna
din lata fan.
-Skit också...

-Menige Nordkvist tre.
-Ja General.
-Vart fan tog du vägen då?
-Hoppade in till grannen på en fika, general.
-Smart....varför fick inte jag hänga på?
-Du var upptagen med att fixa stridsmedlen i stället
för mig, General...

-Och UFO-gruppen...
-Mjau?
-Vad var det där med att repellera sig ner från taket
och slicka bort grädden på tårtan för nått?
-Sir, vi var hungriga, SIR!
-Bara för det så är ni numera kommenderade till
städpatrullen.
-Sir, det kan du fetglömma, SIR!
-Exekutionspatr...
-OMGRUPPERA! LOCK AND LOAD! GO GO GO!!!


-Bra, UTGÅ!
Själv hoppar jag över till soffan och tar en fika....




Kommentarer
Postat av: Lena

Blev nu arbetsfördelningen så bra när någon tog en fika istället?

2010-08-31 @ 17:24:29
Postat av: Northtwig

Nej, egentligen så blev det jag som fick göra det mesta :-) Utom dammsugningen..den fick M ta hand om...och disken...och undanplockningen...Nu när jag tänker efter så blev det nog inte så tokigt ändå :-D

2010-08-31 @ 17:53:36
URL: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0