Ytterligare en av mina mest brillianta idéer

När vi skaffade idioter katter så gav jag, efter första julen, upp
försöken med att hålla mossan kvar i adventsljusstaken.
Katterna tyckte att mossan passade bättre på golvet.
Gärna väl födelat mellan husets ALLA rum.
Dom tyckte även att granen var mycket
snyggare liggandes ner i hallen.
Att barren skulle vara kvar på grenarna var ytterligare
en sak som dom inte ville enas med mig om.

Istället för mossa i ljusstaken lade jag därför i hasselnötter.
Sådana med skal.
Katterna: -WOHOOO!! KOLLA!! En hel skål full med leksaker
bara till oss!! Kom så rullar vi ut alla på golvet medans matte sover!!
Oj då hon vaknade. Hon ser lite sur ut, eller???...


Så i år fyllde jag den med polkagrisar.

(klicka för större)

Det var också en väldigt väldigt bra idé...


Men jag får väl se det positivt.
Det var ju inte katterna den här gången iallafall...

ps: Glöm inte tävlingen! Utser vinnaren i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0