En riktigt pissig dag...hittills

Cirka -30 imorse...

Ok, hur många tror att våran bil startade i morse?
Räck upp en hand.
Precis som jag trodde, ingen.

Jävlaskithelvetesförbannadebiljävel!!

Kära kollegan kom och gav oss starthjälp.
Vilken tur att du finns N, du är en ängel!!
(med kanske lite sotiga vingar ;-) )

M kom 30 min försent till jobbet
och jag åkte till fadern, parkerade min
jävlaskithelvetesförbannadebil och tog
målarbussen istället.

Dagens inköpslista: Bilbatteri.

Men det är också fasen i mig det sista jag kostar
på den där bilen.
Och inte nog med det...
Var på Konsum och handlade.
Och vad händer när jag kommer ut då??
PÅSJÄVELN GÅR SÖNDER!!!

Det här kan bli en riktig skitdag alltså...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0