Rivstart

Igår var det slut på semesterfriden
och dags att börja jobba igen.

Och fy fan säger jag.

Det gick i ett!

Plus att det var nått vajsing med ventilationen.
Och torktumlarna i tvättstugan hade gått på högvarv
under dagen.
You do the math...

Det kändes som om vi befann oss i en bastu
i Finland.

Kanske var därför (och i samband med att man inte
är riktigt fullt ut) som jag hoppade omkring och sjöng:

"Vem är du, vem är jag? Levande charader!!"

Jag var så trött i morse när jag kom hem att jag inte kom
ihåg hur man säger "bruna bönor och fläsk".
Det ni.

"Sånna där...öööh...hmmm...bacon...nä...
eeh...vafan...bacon...nä...öööh...flisk...nä..."



Kommentarer
Postat av: simone

det låter inte speciellt roligt :/

2010-07-16 @ 12:47:39
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0