Hopp om livet

Fick ett bra tips från min Myspace-vän L.
Man tar en bild på Pudlarna och skriver ut på
Iron-on transfer papper.
Sen stryker man bilden på en t-shirt.
Klart!

Jag gissar att Isse kommer att välja
antingen en bild som L tog på
Gud den allsmäktige och skickade till Isse.
Eller den i min telefon.
Vilken det än blir så blir den ju helt unik
eftersom ingen annan har dom bilderna.
Inte min iallafall :-)

Glad blev han iallafall för denna lösning.

"Då kan jag ju få hundra miljoner Poodles tröjor!!"

Det känns som om jag och strykjärnet kommer
att bli bästa vänner.
Vare sig jag vill eller inte...




Kommentarer
Postat av: Theodoradele

Very nice site. Will sure visit again.

2012-01-17 @ 07:42:36
URL: http://theodoradele.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0