Man ska vara snäll mot Pudlar

Till Isses stora lycka dök
Jacob Samuel upp i mellanakten
i Melodifestivalen.

Jacob, jag är besviken...
Varför hade du inte nitsuspensoaren
på dig?
Jag funderar på att starta en namninsamling.
"Nitsusp på Jacob forever".
Ni kan skriva era namn i kommentarsfältet
så skickar jag dom till Sveriges Riksdag
när det blivit tillräckligt många.


Isse var iallafall skitlycklig
över att se sin idol på tv.
(för åttatusenfemhundrafemtioelfte gången)
Det blev däremot lite ilsken stämning när
Towa Carsson knallar in på scenen och knuffar
undan Jacob.
Då åkte fingret i luften och han väste:

"-Så där gör man INTE mot Jacob!!"

Så passa dig Towa...


Kommentarer
Postat av: Lena (MormorLena/tanten)

Han är bara för underbar Isse.

Krama honom från mig.

2010-03-13 @ 21:42:17
URL: http://myspace.com/mormorlena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0