Hämnd!

Jag följde med I på fotbollsträning idag.
Det började med lite lätt regn.
Kallt som fan var det, trots att jag varit förutseende
och tagit på mig överdragsbyxor och vantar.
Jag stod och trampade på stället och funderade på
vad det är för fel på att spela schack istället.
Ca 40 minuter in i träningen kommer världens hagelskur
så den fick avbrytas.
Vi hann knappt in genom dörren hemma, dyblöta, förrens
fadern ringde på mobilen.

F: -Är det kul att vara småbarnsförälder
och stå och titta på fotboll i hagel och regn?
Moahahahaha!!
J: -Fast vi är hemma nu...Träningen fick avbrytas.
F: Jaha..
J: -Så du menar att du tänkte ringa bara för
att HÅNA mig?!
F: -Ja.

Bara för det så får du inte tillbaka din bil.
Pilutta dig!
I win!



Kommentarer
Postat av: Lena (MormorLena/tanten)

Sådan far sådan dotter, eller?

2010-05-16 @ 17:47:13
URL: http://myspace.com/mormorlena
Postat av: Northtwig

Ungefär så ja :-)

2010-05-16 @ 18:35:24
Postat av: Christianellinor

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-02-01 @ 19:35:53
URL: http://christianellinor.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0