Jag har fått svar från ett förlag!!!!

Så gott som alla förlag vill att man ska skicka in
sitt manus utskrivet på papper.
Men jag hittade ett som även accepterade att man mailade in
sina alster.
Så jag mailade in min bok.
Medan (eller under tiden) som jag pysslade med det
chattade jag med en vän på MSN.
Bara någon minut efter att jag mailat iväg min bok, plingade det
till i inboxen.
Jag hoppade högt och av någon anledning fick jag för mig
att det var förlaget som svarade. REDAN!
Men det var ett mail från en annan vän.
Jag skrev nått om det på MSN och jag och min vän
hade rätt kul åt att jag verkligen trott att dom skulle svara så fort.
Plötsligt plingade det till i inboxen igen.
Den här gången VAR det från förlaget!!!!!

Vi reagerade så här:




Nu visade det sig att det var ett mail som
sa att personen jag mailat till var "out of office"
tills på måndag....

Men vadå? Det var ju ändå ett svar!?


Kommentarer
Postat av: Mannen

Självklart var det ett svar. Nästa vecka då blir det ännu mera spännande. Håller tummarna Darling.

2010-10-02 @ 11:23:55
Postat av: Daniel

hehe ett bra tecken på intresse!;) Hållar tummarna hårt!!!

2010-10-02 @ 21:33:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mannen (Mr Northtwig)

Daniel: Kyllä olisi ehdotomasti kivaa jos kirja ilmestyy kirjakauppoihin. Pietään peukaloita.

2010-10-03 @ 14:22:32
Postat av: Mannen

Felstavat ovanför. Ska vara ehdottomasti. Slippriga tangenter idag. :)

2010-10-03 @ 14:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0