Fru med författardrömmar

Det kan inte vara lätt att ha en fru med författardrömmar.
Det krävs ju lite research när man gör en bok.
(vissa mer än andra).
Ibland så får den närmaste familjen helt enkelt bita ihop
och offra sig för konsten. Så är det bara.
Som för Mannen. Igår.
Jag tänker inte gå in på detaljer, men det slutade med
att han fick ligga på golvet i fosterställning medans jag
studerade olika vinklar.

"A men om du drar upp knäna lite mer under hakan?"
"Mmm..jo om jag står här så syns det...ganska bra"
"Så där ja! Yes! Det funkar!!"

Var meningar som yttrades i det Northtwigska hemmet igår.

Stackars Mannen... tänker ni?

Stackars mig... säger jag.

För jag glömde fota.



Kommentarer
Postat av: b2

Vad är det som försigår hemma hos er ???????

2010-09-13 @ 10:13:35
Postat av: Daniel

jisses vilkenm speciell familj! Daniel diggar! :)

2010-09-13 @ 10:30:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Emma

hahaha, vilket charmigt inlägg. :D

2010-09-13 @ 10:43:05
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, ja det hade väl varit ett foto för bloggen det! ;D "Varning för känsliga läsare" :D

2010-09-13 @ 10:54:50
URL: http://amundsson.blogspot.com
Postat av: R1

Hahahah ja jag säger då det!!!!

2010-09-13 @ 11:42:23
Postat av: Lena

Antar att mannen är väldigt glad att du glömde ta foto. Ska bli intressant att läsa sen i boken vad det här med fosterställningen kommer att leda till, mycket spännande.

2010-09-13 @ 12:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0