Kungligt bröllop

Självklart tittade jag på Prinsbröllopet idag!
Allt för att slippa kratta gräsmattan liksom.. ;-)

Funderade en hel del på hur fan dom här
tänkte när dom valde sina hattar...



"Ok, det regnar ju en hel del här i Storbritannien...
så om det blir översvämning idag kan jag helt enkelt hoppa
i min lilla båt-hatt och ro till middagen..."

"Gör så du. Själv slaktade jag en påfågel och limmade
fast fjädrarna lite random på skallen. I mitten sköt jag
fast farmors toalettsitsöverdrag med en häftpistol"



"Alltså...jag vet inte...jag valde mellan den här blåa skopan och
en klase bananer...skulle jag ha valt bananerna?"

"Äh, jag har ingen aning...själv var jag på kanelen, råkade få
superlim i pannan och däckade vid köksbordet...det här är
egentligen en ljusstake..."


(bilder: Aftonbladet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0