Lill-Marias lista Dag 13- Dagens bästa händelse

Den här kan även kallas "Dagens Note-to-self"...

När du går till jobbet och lyssnar på musik skithögt i lurarna,
tänk då på att bara för att du själv inte hör vad du sjunger betyder
inte det att andra inte gör det heller...

Och om du precis när du möter en främmande människa
skrålar "Follow me everything is alright!!" behöver du ju
inte bli så förvånad när personen i fråga tvärnitar, vänder och
sluter upp brevid dig.

Fast just då kändes det befogat att fråga personen vad han höll på med...

"Du SA ju att jag skulle follow you!? MOAHAHAHAHAHA!!"

Som vanligt så öppnade sig inte marken...skit också...
Men sen fnittrade jag hela vägen till jobbet...och i kön på ICA.

 

(ja jag vet...det känns som om jag borde ha sett honom förr...

Sveg är ju inte så svinstort...men once in a blue moon så flyttar

det ju faktiskt hit folk också...)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sånt där gillar vi :) Älskar't

2011-04-20 @ 23:22:50
URL: http://www.jackojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0