Ofrivillig sovmorgon...

Slog upp ögonen typ 1 sekund innan telefonen
ringde i morse...

B2: -Hej! Vad gör du?
Jag: -Ska precis ta och jaga upp ungarna...
B2: -Är dom sjuka eller?
Jag: -Nää...vadå då?
B2: -Klockan är 8.30...
Jag: -GRABBAR!!! KLIV UPP!! VI HAR FÖRSOVIT OSS!!!

N börjar 8.20 och I 8.30....

Efter panikfrukost bestående av
julmust och lussebulle kastade vi oss
i bilen och grabbarna gick in i skolan 8.50.
Inte illa faktiskt...

Tog en fika med A och varvade ner.
Sen har hela dagen gått åt till att flänga fram och tillbaka...

Vid 15.30 la jag mig på soffan för att pusta ut.

Då ringer fadern.

-Vad ska ni äta idag?
-Ööö...snabbmakaroner och köttbullar tror jag...
-Jag bjuder om du hämtar pizza.
-Vi kommer!

Passade på att byta bil eftersom
"det är fan inte bra att köra i den där lilla skrutten"
till Enköping i morgon.

Så vi åker i Rav4an.

En kopp kaffe efter maten hos B2 och R
och nu ska vi packa.

Känns som om det blir en tidig kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0