Snälla tomten

Vi hoppar över det där om att jag har varit
snäll och bla bla bla.
För let's face it...både du och jag vet att det inte
är sant.
Det är det aldrig.

Men i år önskar jag mig en ny telefon.
Helst en sådan här


(psst...en sony ericsson xperia arc s )

Och det har ingenting att göra med att
jag kan ha klivit på laddarsladdens kontakt som
ska in i telefonen så att den har blivit sned och
inte sitter så bra...och laddar lite dåligt.
Det kan i och för sig bero på att själva kontakten i
telefonen sitter lite löst.
För det gör den...och hela telefonen beter sig
konstigt...ibland kan man inte avsluta samtal.
Men jag säker på att det INTE beror på att
den åkt i golvet 750 miljoner gånger...
För den studsar alltid = gjord av gummi = oförstörbar.

Om den kan komma med en schysst portabel
liten högtalare vore det toppen.

Min har nämligen brunnit.

Eller nått.

Med vänliga hälsningar
Northtwig.


ps: om jag INTE får en så vet jag var
din brevlåda bor.
Ja menar, Nordpolen, det vet ju alla.
Och jag kommer att ha två hundar här i helgen.
Dom skiter en jiffypåse full på nolltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0