Ändringar i listan!

Har lagt till en punkt på listan..

Dag 25 - Jag mötte Lassie.

Exempel: Min kusins bryllings svågers fasters sonhustru
träffade Loa Falkmans kusin.


Så här ser listan ut nu:

Dag 1 – Då gjorde jag bort mig

Dag 2 – Jag mötte en kändis.

Dag 3 – Felskickat sms/mms. Fått och/eller skickat.

Dag 4 – Det hände i kassakön.

Dag 5 – Det ringde en försäljare.

Dag 6 – Det knasade till sig på jobbet.

Dag 7 – Så var jag som barn.

Dag 8 – Då blev jag utsatt för ett spratt.

Dag 9 – Då utsatte jag någon för ett spratt.

Dag 10 – Tv-program jag hatar men måste titta på ändå

Dag 11 – Jag fick inte men gjorde ändå.

Dag 12 – Mina tvångstankar/beteenden

Dag 13 – Den galnaste/tokigaste/roligaste person jag känner.

Dag 14 – Om du var en superhjälte, vad skulle du heta och vilka egenskaper skulle du ha?

Dag 15 – Då blev det tokigt i trafiken.

Dag 16 – Mitt förhållande till tekniska prylar.

Dag 17 – Då hade jag en riktigt dålig dag.

Dag 18 – Då gjorde jag något tokigt/roligt/galet på fyllan.

Dag 19 – Vilken karaktär/skådespelare påminner om dig?

Dag 20 – Vem var din barndomshjälte?

Dag 21 – Det var en efterhängsam jävel.

Dag 22 – Då blev det fel med språket.

Dag 23 - Då hämnades jag.

Dag 24 - Det här är min passion.

Dag 25 - Jag mötte Lassie.

Dag 26 - Om du gjorde en egen lista, vilka punkter skulle du ha med?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0