Dag 20 - Det här får mig att gråta

* När barnen skadar sig.
Jag har inga som helst problem med att andra
gör illa sig, då kan jag vara proffessionell och göra
det jag ska. Även om personen i fråga håller på
att förblöda eller liknande. Men när barnen gör illa sig
stockar det sig i halsen.

* Förlossningar på tv.
Dels för att jag kommer ihåg hur jävla smärtsamt
det var. Dels för att jag kommer ihåg känslan när det var klart.

* När folk dör.
Obviously...

* När djur dör.
Saknar dig fortfarande Memphis :-(

* När jag blir riktigt jävla arg.
Det här är nog den vanligaste orsaken 0:-)

* Vissa låtar.
Beroende på sinnesstämning.
Men till skillnad från vissa popstjärnor så kommer jag
aldrig aldrig ALDRIG att gråta till Mike and the Mechanics...
(Haha :-) Jag sa ju att jag inte skulle kunna hålla det hemligt :-P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0