Dag 6 - Senaste drömmen du kommer ihåg

Jag brukar drömma rätt så konstigt...
Och det gjorde jag härom natten.

Vi hade flyttat till en skitliten lägenhet.
Den var så liten att Isse fick sova i en spjälsäng
i vardagsrummet.
Medan jag höll på att packa upp så ringde det på dörren.
Utanför står 2 kollegor och med sig hade dom ett jättestort
uppblåsbart tält.
Jag tog min cykel och cyklade iväg för dom ville så gärna vara
barnvakt.
Då blev jag påsprungen av ett gäng hästar.
Det var hästar överallt!
Jag kryssade mellan hästarna med min cykel och kom fram
till en jättestor vattenpöl som jag cyklade igenom.
Det visade sig att den var svindjup så jag fick simma istället.
Eftersom cykeln sjönk så snodde jag en häst och red hem igen.
Jag lyfte in hästen på balkongen (jag var tydligen skitstark...)
och gick in och åt wienerbröd med barnens gudmor som
kommit på besök.


Joråsåatte....

Kommentarer
Postat av: Lena

Joråsåatte...

2011-02-03 @ 00:19:43
Postat av: Mannen

Det måste vara mina snarkningar som gör det :)

2011-02-03 @ 00:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0