Dag 4 - Ett ögonblick

Det här var riktigt svårt.
Vad ska man välja?

Jag bestämde mig för att ta ett ögonblick från
den här dagen.

Ett ögonblick av dumhet skulle man kunna kalla det.

Telefonen ringde och jag svarade.

Tjej i telefonen: Hej, jag ringer från Romanklubben.
Jag: Jaha...
T: Jo vi har ett erbjudande just nu. Du får två böcker helt gratis
och vi står till och med för portot.
Jag: Jag är inte intresserad.
T: Det är jättebra böcker!
Jag: Det är det säkert men jag vill inte ha dom.
T: Varför inte?
Jag: Därför att jag inte vill det.
T: En av dom är av Danielle Steel och han är ju jättebra!
Jag: Det tycker du?
T: Ja ooooo ja!
Jag: Skulle du kunna säga att det är din favoritförfattare?
T: Ja verkligen! Han är fantastisk.
Jag: Verkligen? Är han det?
T: Jaaa.
Jag: Nu tror jag att du hittar på.
T: Eh va? Näää...
Jag: Om det nu var din favoritförfattare så skulle du nog veta att
Danielle Steel är en kvinna.
T:.........
Jag: Så ta och läs dom där böckerna själv du för jag vill inte ha dom.
T: Vilken är din favoritförfattare då?
Jag: Allvarligt? Vill du veta det?
T: Eeh..ja...
Jag: Jag själv. Min bok är verkligen skitbra.
T: Ok...Ha en bra dag.
Jag: Detsamma!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha.. Klockrent! Där satteru dit na :)



btw så tänker jag härma dig och tjyvkompiera dag 1-24 ( eller hur många dagar det nu var)..Inte dina svar alltså..Hoppas det är ok, och äre inte de så gör jag det ändå :-)



Kram å hej

2011-01-31 @ 22:21:38
URL: http://www.jackojag.blogspot.com
Postat av: Petra

Hahaha, du är underbar Maria!! Tack för att du förgyller mina dagar med såna här saker :-) Saknar dig, kram!

2011-02-01 @ 03:08:51
Postat av: Northtwig

Saknar dig med Petra!! Måste träffas snart!

2011-02-01 @ 04:36:45
Postat av: Northtwig

Marielle, kopiera på du! Ska bli roligt att se vad du skriver :-)

2011-02-01 @ 04:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0