Naturvetensk...naturliga ämn....äh va fan, N.O...

Blev påmind av en f.d klasskamrat om mina prestationer
på högstadiet härom dagen.
Man kan säga så här, det kändes som om det var lite
viktigare att hänga i rökrutan och sitta i rasthallen och kolla
på vissa snyggingar som gick Fordonsprogrammet, än att
plugga halvt ihjäl sig.

NO var nog mitt favoritämne.
Inte för att det var så intressant med teknik, fysik,
biologi och kemi...utan för att vi hade så in i helvete
roligt på lektionerna!
Det var jag, Fia, Micke och Stickan som brukade
bilda "studiegrupp"...om man nu kan kalla
flams och trams för studier så..

Jag tänkte dela med mig av några minnen från
dom lektionerna :-)

Det blir 3 olika inlägg.

Och dom kommer nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0