Twin Peaks

På det glada 90-talet var serien "Twin Peaks"
jäkligt populär.

Jag tror inte att jag egentligen hängde med riktigt
i handlingen, men jag vet iallafall att en tjej vid
namn Laura Palmer mördades och en FBI (CIA??) agent
käkade körsbärspaj hela tiden...

Jag och Kickilickan införskaffade en varsin t-shirt
som såg ut ungefär så här (fast dom var grå..):



Iklädd dessa äntrade vi rälsbussen som tog oss till
Östersund.
Vi skulle sedan vidare till Änge för att hälsa på en kompis.
Den resan är en historia i sig ;-)
(Och innehåller bl.a en vit bil med två snygga killar i..)

Eller vänta nu...Nej just ja.
Det var inte på ditresan...det var på HEMresan.
Fast det blev ingen hemresa. Inte just den dagen som vi planerat.
För "Någon" glömde sin plånbok på bussen in till Östersund.
Vi ringde hem och sa att även rälsbussbiljetten låg där i.
Fast egentligen hade jag båda i min plånbok..
Så vi åkte tillbaka till dom snygga killarna och fick lift till
Sveg några dagar senare :-)

Nu är jag på rätt spår igen...
När vi knatade runt i Östersund (med tröjorna på) i väntan
på bussen var det säkert 20 grabbar som ropade "Mördare!!"
efter oss.
Vi fnittrade och tyckte att det var skitkul.

Det var bara det jag skulle säga...


Joråsåatte...



Kommentarer
Postat av: Kickilickan

Ha ha ha...ja jag säger då det :)

2011-01-22 @ 13:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0