Äntligen kan jag berätta!

För några veckor sedan fick jag veta något fantastiskt!
Men jag har inte fått berätta det förrens nu...

Ni ska bara veta hur svårt det har varit att hålla detta hemligt :-)
Flera gånger har jag varit på vippen att försäga mig.

Är ni beredda??
Här kommer det.

JAG SKA BLI GUDMOR!!!!

Fatta vilken ära det är!!
Jag är helt lyrisk och ser fram emot det lilla pyrets ankomst :-)

Det är ett stort ansvar att få det här uppdraget...
Man ska vägleda barnet genom livet och dela med sig av sin egen visdom.
Jag ska med andra ord lära honom/henne allt jag kan.

Nu när jag tänker efter så är jag inte så säker på att föräldrarna
tänkt igenom det här ordentligt, hehe :-)


Vilka dom är?

Bästa B2 och Reinhart Luftwaffe såklart :-)


Stort grattis till er båda och den nya minibananen!!


Ps:Vad jag har förstått så har gudmor STOR bestämmanderätt
vad gäller namn....så räkna med att en pojke kommer
att döpas till Joe Elliott Baseball Axelsson.

Ps2: Eller Sam Joe Elliott Digger Basti Axelsson...

Ps3: Eller Def Leppard Maria Axelsson...om det blir en tjej...

Ps4: Förstår ni nu vad ni har gett er in på? :-)


Kommentarer
Postat av: Mormorlena

GRATTIS till er alla!

B2 vet nog inte vad hon utsätter barnet för. Eller så vet hon :)

2011-06-25 @ 12:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0